Nyx conceal, correct and contour palette

субота, април 11, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da sa vama podelim utiske iz svog ugla, vezane za Nyx Conceal, Correct and Contour paletu.Kao i sto ste same mogle da primetite ukoliko pratite Nyx novitete, od skoro je ova paleta dostupna i kod nas.Za nju sam cula pre tri meseca, kada se izmedju ostalog prvi put pojavila u Americi, i zaista nisam ocekivala da ce se tako brzo naci i na nasem trzistu.Ono sto me je jos vise zainteresovalo za nju, jeste i to sto je mnoge strane blogerke i jutjuberke porede sa cuvenom MAC Studio conceal and correct paletom.Nju jos uvek nisam probala, pa ne mogu da vam je uporedim sa ovom, ali svakako ukoliko jednom postane deo moje makeup kolekcije, imacete prilike da citate i moje utiske o istoj. Ukoliko vas zanima kakav je utisak na mene ostavila ova paleta korektora, nastavite da citate..:)



Paleta je izradjena od jako kvalitetne plastike i sadrzi u sebi sest kremastih korektora.Moja je u nijansi Light, ali pored nje postoje i nijanse Medium i Deep, kao i jedna paleta koja u sebi sadrzi 6 korektora u boji, koji su inace namenjeni kamufliranju crvenila, podocnjaka i nesavrsenosti.Cena ove palete je 1380 dinara, i mozete je naci u svim Alexandar cosmetics radnjama, ili na njihovom sajtu.



Ja nisam profesionalni sminker, tako da ne mogu da vam sto posto tacno kazem kako se ova paleta koristi, ali zato zelim da sa vama podelim moje vidjenje ove palete, kao i nacin na koji je ja koristim.

Pocecu od prvog reda gde imamo jednu svetliju i tamniju nijansu.Ja njih koristim kao korektore za prekrivanje sitnih bubuljica i nesavrsenosti.Tekstura ova dva korektora nije dovoljno kremasta, i malo je teze raditi sa njima ukoliko ih direktno nanosite na kozu.Moj vam je savet da ih prvo nanesete na ruku, malo ugrejete prstima, i zatim blagim utapkavanjem nanesete na kriticne delove. Ne bih vam preporucila da ih koristite u okoloocnom delu, jer se suvise uvlace u sitne bore i linije, i samim tim ih isticu. Ne preporucujem vam da ih koristite za prekrivanje podocnjaka, jer se nekako zalepe za taj deo, i naprave da vam koza izgleda grozno i suvo.



Sledece dve nijanse su odlicne za izvlacenje kontura.Svetliji deo sam manje koristila, jer ima dosta tog narandzastog pigmenta, koji nikako ne odgovara mojoj kozi, dok mi ovaj drugi deo dosta bolji.Iako deluje tamno, veoma se lako dozira i savseno blenda, tako da za neke vecernje prilike, i na svetloj kozi poput moje, moze lepo i nenapadno da izgleda.Tekstura oba ova korektora je mnogo kremastija, od strukrture prethodna dva, i samim tim se mnogo lakse radi sa njima.

Poslednje dve nijanse,  po meni najbolje funkcionisu na podocnjacima i sitnijem crvenilu.Naime, probala sam da ih koristim i  kao hajlajtere, ali se nekako kao i prva dva korektora zalepe za kozu, i naprave da izgleda lose i suvo.Tekstura zutog korektora je kremastija, u odnosu na ovaj roze deo, samim tim lakse se i blenda.Lepo kamufliraju podocnjake, i ukoliko bas imate problem sa tamnim krugovima, kao sto ga izmedju ostalog i ja imam, ova dva korektora ce vam pomoci.
                   
                                                       ~ Izgled nijansi~


Sve u svemu ja sam zadovoljna ovom paleticom, i mislim da je kvalitet veoma dobar.Pojedine nijanse bi mogle biti malo vise kremastije, ali sta je tu je.Za ovaj proizvod ne mogu da vam kazem da ga kupite ili ne.Ukoliko vam trebaju korektori koji ce vam prekrivati podocnjake, nesavrsenosti i sluziti za konturisanje, onda vam svakako mogu preporuciti da probate ove.Ali, ukoliko vam trebaju korektori samo za nesavrsenosti, ili samo za konturisanje, onda ne vidim poentu bacanja novca na celu paletu.Mislim da u tom slucaju mozete naci dva korektora namenjena za vase potrebe.


                                                    I to je sve za danasnji post...:)

                            Da li ste probale ovu paleticu, i kako je vase misljenje o njoj?
                                                
                                                        Do sledeceg posta..:)
                                                               Mimi..;)

6 коментара:

  1. Paleta izgleda super, razmisljala sam dugo da li da je kupim, ali sam shvatila da mi zapravo nije potrebna. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa bolje je tako, ukoliko ti nije potrebna cela paleta..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Ovo bih mogla kupiti, previse me prvilaci!!! :D Korektora nikad dosta!

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda zaista super i već neko vreme je merkam. =)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada..:) Nadam se da ces je kupiti, i da cu imati prilike da citam i tvoje utiske o njoj.,:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши