Fit and Healthy~ Detox ~ Healthy tips and tricks

уторак, новембар 10, 2015 prettyandstylish 12 Comments

Cao drage moje..:)

Kao sto ste vec i u naslovu primetile, danasnji post ce biti malo drugaciji, a samim tim bice i prvi u mojoj novoj rubrici na blogu.Kako jako volim da pisem o ishrani, vezbanju i ostalim stvarima, koje ja smatram itekako vaznim, odlucila sam se da jednom nedeljno na svom blogu izbacim post koji ce dotaci ove teme.Ovakvi postovi ce biti pisani iz licnog iskustva, i sadrzace ono sto se kod mene pokazalo kao efikasno, sto ne znaci da ce svima odgovarati, no nadam se da vecini hoce.

Nadam se da ce vam ovi postovi biti zanimljivi, korisni i da ce vam se dopasti.U danasnjem postu pisem o detoksikaciji organizma, ali ne onoj koja je iscrpljujuca i traje danima, vec o brzoj i jednostavnoj, koja ce vam pomoci da se vrlo brzo osecate lakse i bolje.



Sezona praznika je pred nama, i koliko god se trudile da se zdravo hranimo, jednostavno nekada nismo u prilici da to i uradimo.Cesto cemo se naci na proslavama van kuce, gde ce te biti primorane da jedete drugaciju hranu od one na koju ste navikle.

Iz iskustva znam da kada mi se tako nesto desi, cesto se osecam tesko, naduto, pospano, jednom recju lose.Kada svoj organizam priviknete na zdraviju i laksu hranu, svaka druga vam napravi problem.Zato zelim da sa vama poderim par brzih detoks recepata, koji ce brzo uciniti da se osecate bolje.

Sok limuna, ili nekog drugog citrusa


Sok limuna je po meni najbolji detoks napitak.Iscedite sok od jednog limuna, grejpa, ili pomorandze zavisno od toga sta vasem organizmu vise prija.Ja obicno pijem bez dodatka vode, ali vi svakako mozete dodati, ukoliko vam je cist sok previse jak za zeludac.Citrusi cine da brzo detoksikujete svoj organizam, vezuju za sebe visak masti iz hrane, i posle par sati bicete   mnogo bolje.

Zeleni smuti



Jedna od stvari koja ne samo vrsi detoksikaciju, vec je i prava vitaminska bomba.Sve sto trebate da uradite je da u blender ubacite pola limuna, malo mladog spanaca, pola banane i malo djumbira.Da bi se smesa bolje izmiksala mozete dodati malo bademovog mleka, ili vode.Ukus je fenomenalan, a efekat i vise nego zagarantovan.

Zeleni caj

Nesto sto je svima nama dostupno, i ovo je napitak koji je jako efikasan, pa ne treba preterivati.Dovoljna vam je jedna do dve soljice, u koju mozete dodati limunov sok ili malo meda.Vrlo brzo nakon ispijana ovog caja, oseticete se mnogo bolje.Ukoliko ipak niste ljubiteljke zelenog caja, onaj od nane je podjednako efikasan.


Voda

Mozda ce vam ovo zvucati cudno, ali voda je vrlo dobra za detoksikaciju organizma.Kao sto je koristite za ciscenje koze, kose ili tela, ista ta voda nakon konzumiranja, cisti unutrasnjost vaseg organizma od svih nezeljenih stvari. Tako da, voda vam je obavezna, i trudite se da je konzumirate sto vise.Ukoliko vam je obicna voda dosadna, mozete same napravite vodu sa ukusima.To uradite tako sto u flasicu sa vodom ubacite omiljeno voce, i ostavite preko noci da poprimi ukuse istog.Zdravo i veoma ukusno.



I to bi bilo sve za ovaj post..:) 
Nadam se da vam se dopao..:)


Da li vam se dopadaju ovakvi postovi, i kakvo je vase misljenje o ovoj temi?

Do narednog posta..:) MiMi..:****

12 коментара:

  1. Super post :) samo nastavi da nam pises kako da se zdravije hranimo i da se vadimo kad zabrljamo nesto :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexex, hvala ti puno..:) Svi smo mi ljudi, moramo nekada i da zabrljamo, ali vazno je samo ne preterati..:)) <3
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Svidja mi se post, odličan je. Samo tako nastavi.


    Svrati do mene: www.ivinsvet.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Korisno, kao i uvek! Ja volim ovo sa vockicama, mada najvise stavljam limun i krastavac leti, to me super osvezi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:) To je super kombinacija, i ja je obozavam..:)
      Hvala ti na komenaru..:)

      Избриши
  4. Super post, i sama svaki dan mućkam neke prirodne napitke i čak obroke tako da neke nove ideje su uvek dobrodošle :)

    ОдговориИзбриши