Omiljeni dekorativni proizvodi ispod 1000 dinara~ 2 deo

субота, новембар 14, 2015 prettyandstylish 26 Comments

Cao drage moje..:)
Pre par meseci sam vec objavila ovakav tip posta, koji je naisao na pozitivne reakcije svih vas, pa sam odlucila da napisem jos jedan, i izdvojim dobre proizvod koji kostaju manje od hiljadu dinara, a zaista su odlicni.



Krenucu prvo od proizvoda za lice, i prvi na redu je Maybelline Baby Skin prajmer, koji sam otkrila nakon Aurinog, i odusevljena sam kako se ponasa na mom licu.Lepo zagladi kozu, kamuflira crvenilo, i drzi puder na licu celi dan.Pritom je na bazi vode, sto je odlicno za sve nas sa suvom kozom.


Zatim je tu Nyx HD korektor, koji je dobar ne samo za prikrivanje bubuljica i podocnjaka, vec je odlican i za posvetljivanje.Zaista nije tezak na kozi, ne uvlaci se u sitne linije, i vec duze vreme mi je favorit.


Iz Maybellina imam jos dva proizvoda u kamenu.Prvi je njihov set za konturisanje, koji je u svom cenovnom rangu i vise nego korektnog kvaliteta.Jedina mana ovog seta je sto se malo vise trusi.Takodje Affinitone 24h kompaktni puder,   je u svom cenovnom rangu jedan od boljih pudera za setovanje sminke.Jako je lagan na licu, ne izgleda vestacki i neuredno, i sto je najbolje zaista radi ono sto mu je i namena.Tople preporuke.


Ne mogu a da ne pomenem ovaj Flormar  Terracotta puder. U jednom pakovanju dobijate dva savrsena proizvoda, koji su primenljivi kako na dnevnom tako i na vecernjem nivou.Oba imaju srednju pigmentaciju, lako se nanose i blendaju, i ni licu  prirodno izgledaju.


Poslednji proizvod za lice je Aura Illuminate Me, tecni iluminator.Aura ne prestaje da nas iznenadjuje kvalitetom svojih proizvoda, pa je ovaj bio jos jedan od onih koji su pobrali simpatije mnogih devojaka. Rozikasti hajlajter koji kozi daje prirodan zdrav sjaj, nista napadno i preterano, te je odlican za sve one devojke koje teze prirodnom izgledu.



Prelazim na proizvode na usne i tu bih izdvojila trenutno omiljene Flormar olovke. Odavno nisam probala bolje.Nisu ni previse tvrde, a ni premekane, lako se nanose i razmazuju i traju celi dan na usnama.Ukoliko niste, obavezno probajte.


1.229  2.202  3.218

I na kraju ostaje jos da pomenem i Aura Matte tecne karmine, iz ove nove kolekcije.Boje su zaista odlicne, ne znam koja mi je lepsa.Tekstura im je za mrvicu losija od onih proslih, pa je potrebno da nenesete  dva sloja za punu boju, ali postojanost i obecani mat efekat nisu izostali.


Zelim da pomenem i par lakova za nokte.Prvi su iz GR WoW kolekcije, koji su zaista odlicnog kvaliteta,  pritom kostaju manje od sto dinara, a izbor nijansi je i vise nego ogroman,




 Takodje jedni od omiljenih su mi i Sephora lakovi, pogotovo ovi u nude nijansama.Pigmentacija im je zaista na visokom nivou, kao i sama postojanost.U ovoj cenovnoj granici necu izostavite ni Essie lakove, narocito moj omiljeni u broju 1 Blanc.Verujem da vecina vas gaji velike simpatije  prema lakovima ovog brenda, a jasno je i zbog cega.



I to bi bilo sve sto se ovog posta tice..:)

Da li ste probale neke od ovih proizvoda, i sta mislite  o njima?
Do narednog druzenja..:)
MiMi..:***


26 коментара:

  1. Probala sam Aura karmine i WOW lakove i slažem se :)

    ОдговориИзбриши
  2. gde u Bgu mogu da nadjem plavi babyskin ? nigde ga nema :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih vidjala u Lily drogeriji u Knez Mihajlovoj, i u Dm~ u Uscu i na Terazijama..:)POgledaj tu, mora da ih ima..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. Baby skin jurim vec dva meseca :D Mnoge stvari i ja koristim, u GR lakove sam zaljubljena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drzim ti palceve da ga uskoro pronadjes..:) Takodje, odlicni su..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  4. Ovo je definitivno moj omiljeni tip posta, uvek vidim nesto novo da mi se dopada. U ovom slucaju zakljucujem da moram da probam Flormar olovke s obzirom koliko ih svi hvale i prva rozikasta nijansa mi izgleda super. Takodje jurim Baby skin po drogerijama a sad posto sam pri kraju sa Porefessional-om i posto vidim da je na bazi vode, zelim da ga probam jos vise :)

    sparklygoddess.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihove olovke su zaista odlicne, i verujem da se neces razocarati kada ih probas.Sad je malo smanjena sva ta potraznja oko Baby Skin prajmera, pa verujem da ces ga uskoro i pronaci..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. The Flormar powder is so pretty! I love the sound of the NYX concealer, too!

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  6. Definitivno cu se sloziti sa tobom da su Flormar olovke i Aurini ruzevi TOP proizvodi ispod 1000 dinara. Obozavam iiiih! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Aurini ruzevi su najbolji!
    Poseti moj blog i uclani se. Nova sam blogerka, pa mi podrska iskusnijih i uspesnijih u ovom poslu jako znaci. Ja vec pratim tvoj blog.
    Fashion and style

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post, bravo :) Verovatno cu nekad kupiti iluminator i Aurine tecne ruzeve (da da, jos uvek nemam nijedan, ne znam kako je to moguce ali eto:)), a Flormar olovke volim, nemam tvoje vec neke druge nijanse, nisu ni tvrde ni meke, idealne su :) Kristina :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:)))
      Xexexe, pa to me stvarno cudi, i iskreno se nadam da ces ih uskoro napraviti, jer su zaista odlicni proizvodi..:) Divne su olovkice, i drago mi je da se slazemo..:) Hvala ti na komentaru..:***

      Избриши
  9. Aura uvek i zauvek <3 A isprobah jos par wow lakica, izgleda da je onaj moj samo bio problematican, ostali su bili super.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se...:) E super, znala sam da ti bas nude lakovi nisu bas uvek najboljeg kvaliteta..:):*
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  10. Da te nisam poslusala, tacno bih propustila svakakve nijanse :-* P.S. Svidja mi se ova izmenjena varijanta bloga :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da jesi, stvarno mislim da su odlicni lakici, samo nekada nije bas svaka nijansa savrsena..:** Hvala ti puno, to mi stvarno znaci, i bas mi je drago da si to primetila..:***

      Избриши
  11. Sve moje omiljene nijanse Aura ruževa fali samo jedan :). Odličan post i po običaju ukus nam je vrlo sličan <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexexe, hvala ti puno, i bas mi je drago da imamo toliko zajednickih favorita..:)
      Hvala ti na komentaru..:**<3

      Избриши