Sephora smoothing & brightening powder

среда, новембар 11, 2015 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)


U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske o Sephora transparentnom puderu, koga sam nedavno vec i pominjala u postu o svojim mesecnim favoritima, pa  verovatno predpostavljate da je jedan od proizvoda koje jako volim.A ako zelite da saznate i zasto, nastavite da citate i ostatak posta..:)



Sam puder dolazi u crnom pakovanju, u kome staje 8 grama proizvoda, sto je poprilicno mnogo, uzeci u obzir da se isti  nimalo ne trusi, i jako sporo trosi.Kao sto i na slikama mozete videti, ovo je puder u beloj boji, te se shodno tome prilagodjava svakom tenu.Mozda ste se uplasile, jer je vecini nas to normalna reakcija kada je rec o transparentnim puderima, no sa ovim nema razloga za strah.



Naime, sam puder ima jako finu strukturu, veoma se lepo ponasa na licu, nije pretezak na kozi, ne istice sve sto ne bi trebalo, i sto je najvaznije ne ostavlja beli trag.


Iako je na pojedinim delovima, moja koza lica jako suva, to me nije sprecilo da probam ovaj puder.Vecina ovakvih dodatno isusi kozu, i naglasi i najmanji suvi deo, ali to sa ovim zaista nije slucaj, te u skladu sa tim mislim da bi odlicno odgovarao devojkama sa suvom kozom.Na mom licu je izuzetno postojan, i tokom celog dana se i ne pomeri.Moja koza lica nije masna, ali da bih  proverila kakav je sto se matiranja tice, probala sam ga na drugarici koja ima izuzetno masnu kozu, i zaista je odradio svoj posao.Njeno lice se prosijalo tek posle 6 sati, i to zaista malo.Nakon sto ga je ponovo nanela na kriticne zone, puder  se i dalje lepo ponasao na kozi, i nije izgledao blatnjavo na licu.Takodje, nije joj izazvao bubuljice, ili zacepio pore.



Iz svih ovih razloga, zelim da vam toplo preporucim ovaj puder.Cena istog je 1800 dinara, i mozete ga naci u svim Sephora parfimerijama.



To bi bilo sve sto se danasnjeg posta tice..:)

Da li ste probale ovaj puder, i sta mislite o njemu..?

Do narednog kuckanja..:) MiMi..:****

4 коментара:

  1. Volela bih da ga probam posle odredjenog vremena pocne da mi se prosijava brada kao i celo, tako da mislim da bi ovo bilo idealno resenje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja mislim da bi ti ovaj puder za tu namenu savrseno odgovarao...:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Super izgleda! Mene samo podrucje nosa muci, koliko vidim, i za to je dobar :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da bi ti odgovarao, ovo je stvarno odlican puder..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши