Masna kosa ~ trikovi i saveti koji ce vam pomoci u resavanju ovog problema

недеља, новембар 08, 2015 prettyandstylish 9 Comments




Cao drage moje..:)

Od kada znam za sebe mucila sam muku sa masnom kosom.Samo dan ili dva nakon sto je operem, ona se ponovo zamasti, i tako u krug neprestano.U mom slucaju se pokazalo da sto je cesce perem, sve se brze masti, sto me je u najmanju ruku dovodilo do ludila.



U medjuvremenu sam otkrila suve sampone koji su mi pravi spas, i zahvaljujem se onome koji ih je izmislio, ali meni je trebalo nesto sto moj problem nece samo trenutno resiti, vec na duze staze.Zato sam pocela da istrazujem i saznala za par trikova koji su mi zaista pomogli sa ovim problemom.Ukoliko zelite da saznate vise o njima, nastavite da citate post.


Prva stvar koja je ujedno i najbitnja je da sampon prilagodite svom tipu kose, u ovom slucaju masnoj.To je jako vazno, jer su na primer samponi namenjeni suvoj kosi dosta koncentovaniji, pa samim tim ce vasu vec masnu kosu, dodatno pogorsati.Tako da obavezno citajte sta na pakovanju istog pise.


Naredna stvar jeste ta da ukoliko koristite maske, regeneratore ili ulja budete jako obazrive.Nikada ih ne nanosite direktno na samo teme, jer ce te samo pospesiti mascenje kose, vec uvek negde od sredine iste, pa prema krajevima.




Vazno je da zapamtite da je sa masnom kosom isti slucaj kao i sa masnom kozom.Nikada nemojte koristiti previse agresivna sredstva kako bi je isusili, i na taj nacin smanjili mascenje.Dobicete kontra efekat.

Takodje izbegavajte da je perete svaki put kada se malo umasti, jer tako samo pogorsavate stanje.Posluzite se suvim samponima, ili napravite neke efektne brze frizure koje ce vam sakriti ovaj problem.

Postoje i par maskica, koje mozete napraviti i svom domu, a koje su podjednako efikasne kao i one iz prodavnica.




Prva i meni omiljena je maska sa limunom.
Sve sto vam za nju treba je sok jednog limuna i dve kasike praska za pecivo. Sjedinite ova dva sastojka,i nanesete na kosu.Ostavite da deluje oko sat vremena, i isperete.Ono sto ja volim da dodam u ovu masku jeste i malo meda, jer je kombinacija limuna i praska za pecivo poprilicno agresivna.

Takodje, glina je jako dobra za masnu  kosu, a mozete je vrlo lako pronaci u prodavnicama zdrave hrane, po ceni oko 200 dinara.Sve sto trebate da uradite jeste da manju kolicinu utrljate u samo teme, i ostavite da deluje dva sata.Nakon toga kosu operete regularnim samponom, i vremenom ce te primetiti rezultate.



Ono sto jos mogu da dodam, jeste da izbegavate da non ~ stop pipkate kosu prstima, jer samim tim ubrzavate njeno mascenje. Ukoliko imate bas vecih problema sa mascenjem kose, savetujem vam se obratite dermatologu kako bi vam prepisao odredjenu terapiju.

* sve slike su preuzete sa interneta







I to bi bilo sve za ovaj post..:)
Nadam se da vam se dopao..:)

Da li vi imate problem sa mascenjem kose, i kako ga resavate?

Do narednog druzenje..:) 

                                                                                       




9 коментара:

  1. Korisno za one koji imaju sličan problem ja sam se u sve ovo uputila kada sam mučila muke sa ovim jedno vreme sada se malo smirilo , ali počinje ponovo usled poremećaja hormona pa se snalazim kako umem, shvatila sam u mom slučaju da je izbor šampona tada najbitniji i što ređe pranje kose :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti tvoji hormoni me bas nerviraju, oni te samo muce, i prave ti probleme..:(
      Definitivno, te dve stvari su najvaznije..:)
      Hvala ti na komentaru..:*

      Избриши
  2. Mucim muku sa masnom kosom, ali radim iste stvari koje si preporucila..po meni je bas koristan post. :-) Vec neko vreme planiram da kupim glinu i probam je, ali uvek nekako zaboravim, sada je evo dodah na spisak ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:) Isprobaj glinu, zaista je delotvorna, i verujem da ces videti rezultate..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  3. I know how annoying this could be! I stick to dry shampoos myself.

    ОдговориИзбриши
  4. Moram da isprobam ovo sa glinom ili limunom, izginuh sa mascenjem kose :-/ Batiste kao verni drug :-D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo sa glinom je prava stvar, obavezno probaj..:) Ne znam sta bih radila da ga nemam..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши