Maybelline Master Contour

четвртак, децембар 15, 2016 prettyandstylish 4 Comments


Cao drage moje..:)

Sto se mene tice, konturisanje definitivno nije deo proslosti, kao sto inace mozete na vecini online magazina procitati. Ovaj trend je nesto sto ja jako volim, i ne mogu da zamislim svoju svakodnevnu makeup rutinu bez ovog koraka. Uglavnom ne volim da preterujem, pokusavam da moje konture izgledaju sto prirodnije, jer u svakom drugom slucaju to nije to. U danasnjem postu vam pisem o Maybelline Master Contour stiku , a kako s pokazao, saznajte u nastavku posta.





Ovaj proizvod dolazi u vidu olovke, koja sadrzi 7 grama , na kojoj se sa jedne strane nalazi svetliji deo koji sluzi za posvetljivanje, i tamniji za konture. Ja sam se odlucila za nijansu 01 ligth, i za mene je idealna jer je ovaj tamniji deo sivkast, i dosta se bolje uklapa u moj svetliji ten. Ukoliko ste tamniji, mozete se slobodno odluciti za nijansu 02.



Sam proizvod je jako kremast, lako se razmazuje, i blenda. Prilikom blendanja se ravnomerno rasporedjuje, samim time ne ostavlja neujednacene tragove na licu. Sama pigmentacija tamnijeg dela je neka srednja, sto je super jer nema sanse da preterate. Naravno, ukoliko zelite da vase konture budu istaknutije, uvek mozete dodati jos jedan sloj, ili ih pojacati nekim praskastim proizvodom.




Svetliji deo je po mom misljenju losiji, jer se prilikom blendanja izgubi sa lica, i morate isti korak da ponavljate par puta, pa vam savetujem da se bolje drzite svog standardnog korektora. Naravno, ovaj svetliji deo mozete iskoristiti kao bazu za senku, ukoliko niste zadovoljni kako obavlja posao hajlajtera.

Ono sto mi se dopada je sto se ovaj proizvod nece kaciti za suve delove lica, ukoliko vam je kao meni koza suva.


Sto se krajnih utisaka tice, ako izuzmem ovu svetliju nijansu, koja nije po mom ukusu, samo iz razloga sto ja ne volim da sto puta ponavljam jedan korak , ova tamnija je zaista odlicna. 

Cena ovog proizvoda je oko 900 dinara, ali ga cesto mozete naci i na snizenju.

I to bi bilo sve za ovaj post...:)

Da li ste probale ovaj stik, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta?

MiMi..:) ❤❤❤


4 коментара:

  1. Nisam probala ovo, mada mi deluje malo neprakticno ovako kako je podeljeno na dva dela, mozda bi bolje bilo da su sa dve strane, tj tamna na jednom kraju stika, a svetla na drugom kraju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ja sam mislila da je neprakticno, i zato sam odlagala da ga kupim, ali ovako kada ga koristis je stvarno ok, i sto je najvaznije boje se ne mesaju..:)

      Избриши
  2. Do sada sam probala samo NYX-ov stik, kod koga mi se takodje vise dopada tamnija nijansa za konture :-)
    Odlican post :-*

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti..:) I meni se kod Nyx stika takodje vise dopada ova tamnija strana nego svetlija, ona mi je nekako vise zuta..:):*

      Избриши