L’oreal Pure Clay maska za lice od gline

понедељак, децембар 12, 2016 prettyandstylish 16 Comments

Cao drage moje..:)


Nedavno su se na nase trziste pojavile , verujem vec sada  svima vama dobro   poznate L’oreal   maske za lice. Kako sam jedva docekala da stignu, jer sam imala prilike da o istima i slusam od stranih blogerki, radovala sam i da ih isprobam, a najvise paznje od svih mi je privukla crna Pure Clay maskica od gline, koja garantuje blistavi ten.
Kako se pokazala, saznajte u nastavku posta.


Sam proizvod dolazi u jako lepom staklenom pakovanju, koje deluje jako kvalitetno, i na prvi pogled cini da proizvod izgleda luksuzno i skupo. Teglica sadrzi 50 ml proizvoda, tamno sive je boje, i jako prijatnog i opustajuceg mirisa. Ova maska je namenjena svim tipovima koze, sto je takodje jedna od prednosti.




Ova maska u sebi sadrzi cak tri vrste gline, koje su zaduzene da prociste pore, uklone visak sebuma i uklone povrsinske nesavrsenosti poput crvenila i sitnih bubuljica. U sastav ove maske ulazi i biljni ugljen koji je pored gline zaduzen da vasu kozu ucini blistavom i svezom.



Maska bi trebalo da se koristi dva puta nedeljno, zavisno od toga da li je vasa koza vise ili manje osetljiva. Drzite je na licu desetak minuta, mada i posle prvih pet minuta maska je skroz suva i moze se ukloniti. 


Ono sto me je odusevilo kod ove maske je to sto daje zaista sjajne rezultate. Nakon upotrebe koza je divna na dodir, vidno lepsa i sjajnija, ten je dosta ujednacen, i taj rezultat mozete primetiti i nekoliko dana nakon upotrebe. Svo manje crvenilo vam bukvalno izbrise sa lice, i to je ono u sta mi je bilo tesko da verujem, sve dok nisam probala ovaj proizvod.
 Sa ovim proizvodom nisam imala negativnih iskustava, isti mi nije izazvao alergijske reakcije ili pojavu bubuljica. 


~ Sastav~


Iskreno, ovu masku bih slobodno mogla da uporedim sa mnogo skupljim, jer efekat koji daje je potpuno isti, pritom je mnogo cenovno pristupacnija.

Inace, ove maske dolaze u tri verzije, pa svako moze odabrati sebi idealnu. Ja zelim da izprobam i ostale dve, i sigurno cu to uraditi. Trenutno ih mozete naci u Dm drogerijama, i cena im je iko 450 dinara.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)


Da li ste probale ovu masku, ili neku drugu iz kolekcije, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
Mimi..:)❤❤❤

16 коментара:

  1. I ja planiram da uzmem sve tri, dok su sada po ovoj dostupnijoj ceni :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Novi sam blogger,tako da bi mi znacilo da posetis i da se uclanis u moj blog ako zelis :)

    stefannworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican i koristan post, sigurno cu je probati! :)
    Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis <3

    ----- http://makeupandotherland.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno, nadan se da ces i ti biti zadovoljna..:)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako volim maske od gline pa verujem da bi mi se i ova svidela :).

    ОдговориИзбриши
  6. Moram probati, jer imam jako masnu kozu, a mislim da im jeprava cena oko 700/800 din.
    Super post.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno..:) Mislim da bi ti bile dosta od koristi, posto bar ova kontrolise lucenje sebuma, i uklanja visak masnoce, pa se nadam da ce ti odgovarati..:)

      Избриши
  7. Sigurno ću uzeti ovu ili onu zelenu, baš me jako zanimaju, a i zgodno je imati masku u teglici pa ju možeš duže koristiti nego one u vrećicama :) Tvoji dojmovi su me ohrabrili na kupnju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se potpuno za samo pakovanje, posto ove u vrecicama znaju brzo da se osuse..:) Drago mi je da ti je moj post bio od pomoci, i obavezno mi javi kako si zadovoljna ovom maskicom..:)))

      Избриши
  8. Koliko kostaju maske? Hvala

    ОдговориИзбриши
  9. Bas danas sam je merkala pa reko prvo cu da vidim iskustva. Dakle odlucih nakon ovog teksta da probam :) Ako budes imala vremena, baci oko na moj sajt www.iamladydajana.com bas bi mi znacilo tvoje misljenje jer sam nova pa se jos uvek snalazim :) pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da ti je moj post pomogao, i javi kako si zadovoljna ucinkom ove maskice..:)
      Naravno, pogledacu sa zadovoljstvom tvoj blog..:)

      Избриши