Maybelline Fit me Matt + Poreless foundation ~ review

петак, април 21, 2017 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoje utiske, o jednom trenutno aktuelnom proizvodu kod nas, a rec je o Maybelline Fit me Matt + Poreless puderu.

Verujem da ovih dana citate puno recinzija za ovaj puder, no kako sam imala prilike da ga testiram, zelim da sa vama podelim svoje misljenje.
Dolazi u tubici od 30 ml, tecne je strukture, sto vam u startu govori da je formula dosta laganija, i da ovo svakako nije puder sa potpunom pokrivnom moci. Trenutno je na akciji u Lily drogerijama, i cena je nesto manja od 500 dinara. Jos zelim da pomenem da je moja nijansa u broju 110, sto je najsvetlija u kolekciji.



Kao sto sam i pomenula, ovaj puder je jako lagan, ima srednju pokrivnu moc, no nadogradiv je , i veoma je prijatan na licu. Ja ga nanosim cetkicom ili prstima, s obzirom da mu beauty blender dosta oduzme na pokrivnoj moci. Idealan je za svaki dan , i za sve devojke koje vole da im koza izgleda mat, sveze, prirodno, i koje generalno vole lake podloge. Samim time, mislim da ce biti idealan za predstojeci letnji period.


Po mom misljenju ovaj puder je idealan za masnu i normalnu kozu, a ukoliko vam je koza bas suva, moja preporuka je da ga preskocite. Ja trenutno mogu najzad da se pohvalim da mi je koza izasla iz tog stadijuma kada je suva, i trenutno je opet normalna, te mi ovaj puder savrseno odgovara.
Ukoliko pak imate manje suve delove na bradi, nosu ili obrazima, pre ovog pudera dobro hidrirajte kozu, i on se nece uhvatiti za te sitne suve delove.


Generalno, moja iskusta su pozitivna, zaista sam zadovoljna ovim puderom, i mogu slobodno reci da mi je trenutni favorit.Pokrivna moc idealna za moj ukus, postojanost jako duga, nije tezak na licu, pruza taj prirodni efekat koze, tako da ima sve moje preporuke..:)

Da li ste probale ovaj puder, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
Mimi..:)

6 коментара:

  1. Одговори
    1. Sad ti je sjajna prilika s obzirom da je na popustu, tako da cak i ako tebi ne odgovara, neces platiti punu cenu..:)

      Избриши
  2. Baš me je zanmalo tvoje iskustvo pošto čitam oprečna mišljenja o ovom puderu,mada ja ću pre da se uhvatim za bb kremu nego puder kada je reč o svakodnevnoj šminci,ali dobro ukusi su različiti.
    Ljubim :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim bb kreme, ili ovo mi je malo jace od iste, a nije tesko na icu, pokriva sve sto treba, tako da ako ikada pozelis da ga kupis, bice ti odlican..:) Slazem se naravno..:) I ja tebe punoo dusice moja..:*

      Избриши
  3. Obavezno cu ga kupiti, i to najsvetliju nijansu, kao i ti :). Lorealov Infallible mi je letos bio ok u pocetku, medjutim izazvao mi je gadan haos na licu koji sam jedva sanirala.. A i najsvetlija nijansa mi je bila tamna.. Nije bas toliko dobar kao sto pricaju :/. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Xexe, za nas duhove..:) Bas mi je zao sto to cujem, ali stvarno, dobro je da si se izborila sa time na kraju. Nijanse tog pudera su jako cudne, cak i ona koja je najsvetlija, ne odgovara nama koji smo bas svetle puti, tako da nije najidealniji puder.:)

      Избриши