Zaful wishlist

уторак, април 18, 2017 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje..:)

Jos jedna lista zelja, ovoga puta sa sajta Zaful, i jedan od ubedljivo najboljih sajtova za saradnju, jer sam do sada imala samo pozitivna iskustva, a nadam se da su i vasa takva ukoliko ste kupovale sa ovog sajta. Zelim da vas podsetin na kod za popust ZafulVilian , kojim mozete ostvariti dodatnu ustedu pri kupovini.
Ovoga puta sam odabrala neke klasicne komade, i jedva cekam da mi signu, a u nastavku mozete i videti koji su to.

Zaful Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF  


Split Sleeve Long Sleeve Shirt - WHITE S Mobile




Bleach Wash Distressed Denim Coat - Denim Blue


I to bi bilo sve sto se ove liste zelja tice..:)

Nisam htela da preterujem, jer su ovo dve stvarcice sa sajta koje mi se najvise dopadaju, i koje jedva cekam da mi stignu..:)

Kako vam se dopada ovaj sajt, kao i moj izbor?
Do narednog posta..:)
MiMi..:)

0 коментара: