Sweet Bowknot Backless Skater Dress

недеља, април 16, 2017 prettyandstylish 7 Comments

Rosegal Summer 2017 Promotion Up to 60 % OFF 

Cao drage moje..:)

U ovom postu zelim da vam predstavim ovu preslatku plavu haljinu, sa sajta Rosegal i koju mozete poruciti ovde.
Ova haljina me podseca na one koje su nosile princeze, jer je jako leprsava, ima otvorena ledja, sto ume jako lepo da izgleda, i pojas koji mozete nositi oko struka, ili kao detalj na brtelama. Uzivo izgleda mnogo lepse nego na slikama, tako da imajte to u vidu ako je narucujete. Ja sam se zaljubila u nju nakon sto sam je probala, jer mi se bukvalno svaki detalj dopada. Pastelno plava je jako aktuelna ove sezone, kao i pastelne boje inace, a vertikalne pruge na haljini ce dodatno ustaci vasu figuru.
 Pritom je na sajtu jako jeftina, i njena cena je oko 12 dolara. Ukoliko volite duze haljine, koje su pritom jako zanimljive, onda ce vam se ova sigurno dopasti.






Kako vam se dopada ova haljina, i da li posedujete nesto slicno?
Do narednog posta?
MiMi..:)

7 коментара: