Silicone blender~ Yes or no ?

среда, април 19, 2017 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)



Nakon beauty bendera, koji retko koja od nas ne voli, internetom se pojavila nova igracka za blendanje pudera, a rec je o silikonskom blenderu. Na prvi pogled sam mislila da to definitivno necu probati, ali kako sam to gotovo svakodnevno na videima mnogih beauty gurua vidjala, jednostavno nisam izdrzala, i odlucila sam da ga testiram.



Mali mekani silikon, na prvi kontakt je obecavao. Kao sto sam i rekla, jako mekano, prijatno na licu, i svakako da sam zelela da budem zadovoljna krajnjim rezultatom. Nakon prvog koriscenja, primetila sam da stedi dosta proizvoda, za razliku od gore spomenutog beauty blendera, ali za razliku od istog ostavlja jako tezak osecaj na kozi, onaj koga odmah zelite da se resite. Nisam htela da osudim ovaj proizvod u startu, jer sam svoje nezadovoljstvo prepisala navici koriscenja sundjera i cetkica, no i svaki naredni put efekat je bio isti, cak i gori. Silikonskim blenderom utapkavanje pudera traje vecno, potrebno vam je mnogo vremena, ne nanosi proizvod ravnomerno, ostavlja pecate na licu, i zaista koliko god se trudila nisam uspela da iz njega izvucem jednu pozitivnu stvar.
Nisam sigurna da li je u mom primerku problem, ili ne, ali ja se svakako necu sloziti sa izjavama poznatih blogerki i jutjuberki da ovo mozete zameniti klasicni sundej za sminku i cetkice. 


Ovaj proizvod od mene ima jedno veliko ne, i ukoliko ga niste probale, nista niste propustile. Ukoliko to i dalje zelite mozete na naci na dosta stranih sajtova, moj je sa sajta Rosegal, po ceni od svega par dolara.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)
Da li ste probale ovaj blender i kako se vama cini?
Do narednog posta..:)
MiMi..💗💗💗

14 коментара:

  1. Iskreno bilo mi je jako smešno kada sam videla da se ovo pojavilo, kao da nemaju više šta pametno da izmisle. Evo ova tvoja recenzija mi je sad to i potvrdila. :)

    Nosce te ipsum by Milica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najsmesnija stvar ikada, mada smo naviknuti da se redovno svasta pojavljuje, samo me interesuje sta je sledece..:)

      Избриши
  2. Bila sam sigurna da ovo nece funkcionisati.

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi je bilo zanimljivo, ali nakon ovog posta, necu kupovati.

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala ovo cudo ali mi uopste ne deluje prakticno, mislim da samo mulja puder po licu... a vidim da je i tvoj utisak negativan, tako da cu ga sigurno zaobici ;)

    Posetite moj blog Fraulein D

    ОдговориИзбриши
  5. Prvi put vidim ovako nešto :D. Ali mi se puder dopada, volela bih da ga probam hehe.

    ОдговориИзбриши