Zaful new in and review

субота, мај 06, 2017 prettyandstylish 14 Comments


Cao drage moje..:)

Tassel Bikini 

Jos malo noviteta za dans , ovoga puta sa sajta Zaful.
Vec duze vreme saradjujem sa ovim sajtom, koji mi je definitivni favorit, jer do sada nikada nisam bila razocarana u kvalitet stvari koje su mi stizale. 
Pre nego sto vam i prikazem sta sam sve to narucila, zelim da vam skrenem paznju da trenutno mozete nabaviti kupace kostime sa ovog sajta, koji su jako cenovno pristupacni, i mozete ih pogledati u linku koji cu vam ostaviti u zagradi. ( tassel bikini).
Verujem da ce te naci nesto sto vam se dopada, jer je izbor zaista veliki. Ja, svakako hocu.
U nastavku mozete videti sta sam sve dobila sa ovog sajta.


Prva stvar koja mi je dosla je ovaj karirani prsluk, koga mozete pogledati ovde.
Jako je kvalitetno uradjen, idealan je za ovo prelazno vreme, i mozete ga kombinovati na razne nacine. Ja sam se ovoga puta odlucila da to bude crna teksas suknja i bela bluza, ali vi mozete da se opredelite i za pantalone , neke duze suknje, jednostavno izbor je na vama.
Uz njega dolazi i bros, koji moze i da se skine, ukoliko licno ne preferirate tako nesto na vasoj garderobi, ili ga jednostavno mozete nositi na nekom drugom odevnom predmetu.





Druga stvar po redu je ova narukvica, koja ce biti idealan dodatak nekim letnjim haljinama, jer mislim da ce svaku kombinaciju dodatno obogatiti.





I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Kako vam se dopada moj izbor, i da li ste vec kupovale na ovom sajtu?
Do narednog posta..:)
MiMi..:)





14 коментара:

  1. Prsluk je bas lep i deluje mi veoma korisno.

    ОдговориИзбриши
  2. Narucila sam par stvari sa ovog sajta, i jedva cekam da mi stignu.

    ОдговориИзбриши
  3. Pogledala sam ovaj prsluk na sajtu, i mislim da cu ga poruciti, jer je yaista jeftin:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, cenovno je jako pristupacan, s obzirom da kod nas slicni mnogo kostaju..:)

      Избриши
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj izbor i prelepo ti stoji. :)

    ОдговориИзбриши