Rosegal new in

субота, мај 06, 2017 prettyandstylish 0 Comments





Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da vam pokazem , sta mi je to sve stiglo sa sajta Rosegal.
Sa ovim sajtom ponovo saradjujem, i ovoga puta saradnja je bila na obostrano zadovoljstvo.
Ovaj sajt jeste za nijansu skuplji u odnosu na neke druge sa kojima saradjujem, ali shodno tome i roba je dosta boljeg kvaliteta. Tokom ove porudzbine, jedna stvar mi nije stigla, jer je nije bilo na stanju, dok su sve ostale tu.
Kao sto je to vec bio slucaj, i ovoga puta sajt Rosegal vam nudi mogucnost ustede, uz koriscenje koda  RosegalChen. koje ce vam znacajno umanjiti racun.



Prva stvar koja mi je stigla sa ovog sajta su teksas pantalone, koje su mi bile jako siroke, medjutim suzila sam ih , i sada su dobre. Sto se tice kupovine pantalona preko online sajtova, jedina stvar koja me nervira su netacne mere, te ja uvek pogresim i uzmem veci broj. Tacnije, cak i kada se izmerim, i to uporedim sa tablicom velicina, uvek mi stigne veci broj nego sto ocekujem. Napominjem, to je bio moj slucaj sto se tice pantalona, dok je sve ostalo bilo kako treba. Pantalone mozete kupiti ili pogledati na ovom linku.

Druga stvar koja mi je stigla je ova mindjusa, koja  deluje  kao nesto jako neudobno, medjutitim , imate mogucnost da je podesite i prilagodite velicini vase usne skoljke. Mozete je pogledati ovde.


I poslednje sto se naslo u ovom paketu su vestacke trepavice, koje ce te cesto vidjati po mojim postovima, jer mi ove licno bas odgovaraju. Jako su udobne, nisu klasicne plasticne kineske trepavice, vec su od prave dlake, i ove konkretno daju jako  lep izgled oku. Mozda nisu najbolji izbor za nekog sa sitnijim ocima, jer su guste i dosta duge, ali ako kao ja imate krupnije oci, onda ce vam sigurno pristajati. Mozete ih pogledati klikom na ovaj link.



I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Nadam se da vam se dopadaju stvarcice koje sam odabrala..:)
Da li ste vi kupuvale na ovom sajtu, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:) 💗💗💗

0 коментара: