Yoins new in and review

среда, мај 03, 2017 prettyandstylish 4 Comments

Lace Skater Dress In Lemon Yellow


Cao drage moje..:)

Danas zelim da vam pokazem sta sam to  dobila sa  sajta Yoins.  Prvi put sam imala prilike da saradjujem sa ovim sajtom, i moram vam reci da sam razocarana. Na pocetku, kao jedinu dobru stvar koju bih izdvojila, je to da su jako azurni, redovno odgovaraju na mejlove, sto je plus, jer svakako je najgore kada danima cekate na odgovor, koji vam je u tom trenutku jako znacajan.

Osim toga, nista vise ne bih mogla da izdvojim kao pozitivno. Necu da generalizujem, mozda su ostale stvari na sajtu boljeg kvaliteta, ali ono sto je meni stiglo, je daleko ispod onoga sto sam ocekivala.


Isporuka paketa je jako dugo trajala, nesto vise od mesec dana, da sam u jednom trenutku pomislila da paket necu ni dobiti. Carinu nisam ovoga puta nista platila, mada je to uglavnom slucaj kada kupujem nesto sitnije.

E sad, glavna stvar kojom nisam zadovoljna, je ova haljinica , koju mozete bolje pogledati klikom na ovaj link. Na sajtu mi se ucinila simpaticnom, a posto nemam puno stvari u ovoj boji, odlucila sam da malo osvezim garderober nekom svetlijom haljinom.




Obozavam cipku, pa sam se jako radovala sto cu posedovati ovaj komad garderobe.
Na sajtu naravno imate tablicu sa merama, i shodno tome mozete da odredite  koja je vasa idealna.
Ja sam uzela s , inace nosim xs, ali kada porucujem online, uvek uzmem veci broj.

Medjutim, haljina je izuzetno kratka, jedva sam uspela da je uslikam, a da to deluje koliko toliko pristojno. Pored toga sto je prekratka, postava je providna, te je ovo komad koji nikako ne mozete nositi kao haljinu , vec kao tuniku, ili nesto slicno. Ja iskreno ne volim tunike, te je ovo komad koji cu nazolost proslediti nekome ko je nizi od mene, i kome ce ovo mozda odgovarati.


Pretpostavljam da postoji mogucnost prepravke kod krojaca, gde bi se eventualno ubacila postava koja nije providna, ali kako sam ja viskoka, i duzina mi ne odgovara, mislim da bi to bilo gubljenje vremena.
U nastavku mozete videti kako mi  stoji..:)




Kao sto sam i na pocetku posta pomenula, nisam zadovoljna prvom saradnjom sa ovim sajtom, te se nadam da ce buduce biti bolje, naravno ako ih bude bilo..:)

I to bi bilo sve za ovaj post..:)
Da li ste kupovale na vom sajtu, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..:)
Mimi..:)

4 коментара:

  1. Анониман27. мај 2017. 23:18

    Steta sto ti je kratka.Ali nisam kupovala na ovom sajtu, bas cu pogledati.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27. мај 2017. 23:19

    Sigurno bi odgovarala nekome ko je nizi. Ali svakako ti dobro stoji.

    ОдговориИзбриши
  3. Pogledacu ovaj sajt detaljnije, super mi izgledaju stvarcice.:)

    ОдговориИзбриши