Stylish High Waist Ripped Slimming Jeans by Rosegal

субота, мај 06, 2017 prettyandstylish 4 Comments

Cao dage moje..:)



U ovom postu zelim da vam detaljnije predstavim proizvod koji mi je stigao sa sajta Rosegal.
Teksas pantalone su nesto bez cega jednostavno ne funkcionisemo, i koje su nam uvek izbor broj jedan,  u danima kada  jednostavno ne znamo sta bi smo obukli. Konkretno ove su visokog struka, ja takve generalno najvise i volim, jer lepo istaknu figuru, uz to su i jako udobne. Lake su za kombinovanje, i mozete ih nositi u raznim prilikama, i na milion i jedan nacin.
U nastavku mozete videti i kako mi stoje, a ukoliko vam se dopadaju , klik na ovaj link.









Kako vam se dopadaju ove pantalone, i imate li iskustva sa kupovinom istih na ovom sajtu?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

4 коментара:

  1. Prelepe su :) nisam do sada nista kupovala od njih :) kliknula sam na linkove, ako ti znaci <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago da ti se dopadaju, i nadam se da ces uskoro imati prilike da saradjujes sa njima..:) Hvala ti, divna su, uvek znaci..:***

      Избриши