Formal Dress Australia

среда, јун 14, 2017 prettyandstylish 2 Comments

Cao drage moje..:)

Danasnji post ce biti jedan mini soping vodic za kupovinu maturske haljine,  a kako je sezona matura u punom jeku, predstavicu vam jedan jako zanimljiv sajt, koji nudi veliki izbor svecanih haljina.
Rec je o Formal Dress Astralia sajtu, na kome mozete naci bukvalno svoju haljinu iz snova, pritom su cenovno prilagodjene svima.


Na navedenim linkovima iznad, mozete pogledati celokupnu ponudu, kao sto sam vec naglasila, ima i jeftinijih i skupljih, te ce te sigurno pronaci neku koja odgovara vasem budzetu. Verujem da   kupovina haljina preko interneta moze biti mac sa dve ostrice, narocito kada kupujete za neku jako vaznu priliku, ali ove mi zaista deluju kvalitetno, pritom istrazivala sam malo o ovom sajtu, i retko gde sam naisla na negativne kritike.

U nastavku pogledajte moje predloge..:)



Princess V-neck Tulle Appliques Lace Court Train Open Back Amazing Formal Dresses #Formal020103499




Black A-line High Neck Satin Tulle Sweep Train Split Front New Two Piece Formal Dresses #Formal020102482





A-line V-neck Chiffon with Appliques Lace Sweep Train Long Sleeve Beautiful Formal Dresses #Formal020103677



Ja sam ovoga puta izdvojila duze haljine, ali svakako mozete pogledati i one krace, jer je izbor  takodje raznolik.

Ukoliko ste kupovale na ovom sajtu, pisite mi dole svoja iskustva.

Do naredng posta..:)
MiMi..:)


2 коментара:

  1. Drage tinejdžerke bila sam u Australiji, a i sestara mi živi tamo.Tamo u second hand-u možete naći fenomenalnu odeću za maturu, a i u outlet-ima, jer kod nas ni u outlet-u nisu outlet cene. Tamo su i rasprodaje prave(tipa) nešto što je koštalo 250Aud kupiš za 20 čak za 10 i 5.Ono što je bilo 1500mozes naći i za 40-50.Jeste da smo daleko od Austrije, ali i ovde se možete lepo obući i stilizovati za malo para, preko sajtova i sl. Ne bacaj te pare na nešto što ćete obuci sad i više nikad i računajte da vaši roditelji mukotrpno rade za taj novac!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa vama, zaista je nepotrebno bacati vecu kolicinu novca na nesto sto ce te obuci samo to vece i verovatno nikada vise. No , opet je to stvar zelje, finansija, tako da ukusi su razliciti kao i mogucnosti, ali svakako delim vase misljenje.

      Избриши