LLUMS super dry spray

уторак, јун 13, 2017 prettyandstylish 7 Comments


Cao drage moje..:)

U danasnjem postu zelim da sa vama podelim svoja iskustva o jednom proizvodu za nokte ,konkretno , rec je o  Llums spreju za brzo susenje laka, o kome se ovih dana jako puno pise i govori.

Kako sam ja zadovoljna, i da li je ispunio moja ocekivanja , saznajte u nastavu posta.:)

Proizvod dolazi u pakovanju od 75 ml, uljane je strukture i prijatnog mirisa. Cilj ovog proizvoda je da vam omoguci brzo susenje laka, i priznajem da sam  bila skepticna po pitanju njegve funkcionalnosti, s obzirom da do sada nisam pronasla neki proizvod ovog tipa koji mi je odgovarao.



Uglavnom su previse masni, ostavljaju cudne fleke po noktima, i na kraju sve to lose izgleda.

Za divno cudo, ovaj proizvod zaista funkcionise. Neophodno je da sacekate oko pola minuta da vam se lak malo prosusi, zatim ga naprskate sa udaljenosti od 30 cm, i sacekate minut do dva da lak bude potpuno suv. Nema ruznih fleka, masnih tragova, zaista odlican proizvod, a cena mu je nesto manja od 400. dinara.


Ukoliko kao ja ne volite da cekate pola sata da vam se lak osusi, i uvek ste nestrpljive, onda je ovo definitivno proizvod za vas, i toplo vam ga preporucujem.
Kao i sve Llums proizvode, mozete ga naci u Lilly drogerijama.


I to bi bilo sve za ovaj post..:)

Da li ste probale ovaj proizvod, ili pak neki slican, i kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta..;)

MiMi..:)

7 коментара:

  1. Probala sam Avonov sprej, ok je, nista specijalno. Ovaj nameravam da uzmem, ali da znas da mu je cena 169 din, a ne veca.

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je Avonov bio uzasan.Da li moguce, da sam ga ja duplo platila, ne znam sto je u ovom mom Lillyju cena veca..:/ Hvala za informaciju.:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu, draga :-* Bolje ti je da narucujes sa sajta, em imas odlican uvid u cene, em imas popust 5%,plus ako narucis preko 2000 (proveri da l je 2000 bas,nisam najsigurnija) onda ti je besplatna postarina :-*

      Избриши
    2. Mislim da je preko 3000 hiljade, ali svakako je super kada se kupuje preko sajta, jer su vrlo profesionalni, sve brzo dostave, i sve jako lepo zapakuju..:*

      Избриши
  3. Ja sam koristila dva puta i nikako nisam zadovoljna nece da se osuse nikti ni posle 20 minuta. I to samo sa jednim slojem. A kamoli dva sloja kako pise na poledjini.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28. јун 2020. 04:58

    Takodje@Anoniman.
    Jako los proizvod!

    ОдговориИзбриши