Parfemi koje ce te pozeleti ovog leta..:)

понедељак, јун 09, 2014 prettyandstylish 0 Comments



PRed nama je nova kolekcija parfema ,pravih letnjih mirisa koji vas nece ostaviti ravnodusnima.
Dizajneri parfema potrudili su se da svako nadje onaj koji mu se dopada pa se nadam da ce te i vi isprobati neki od ovih.

1.Vocne arome..
Skoro da su uvek na vrh liste i vecina ljudi se za njih odluci pre svega jer nam najvise ide uz leto.
Ove godine osnava za to je bila malina.
Medju najboljim ovog leta izdvijio se Versace  ,,Bright Cristal Absolu,,30ml(5890 din),sa mirisom bobicastog voca i magnolije
koji ja obozavam i ako sam prvobitno mislila da necu jer volim drugaciji tip parfema.Ali ovim sam odusevljena.Bocica je prelepa sa roze kristalom na vrhu sto je pun pogodak.



2.drugi je ,,l*Eau par mirror Edition,, iz Kenza sa aromom maline ,lubenice i mente.CEna mu je 6540 ,50 ml.

Ovaj parfem sam dobila napoklon i stvarno je super kao i sve od Kenza.








Oba parfema mozete naci kod nas..:)



Drugi tip parfema su slatkasti parfemi koji su moji najomiljeniji i koje n ajvise i koristim.

Ovi parfemi obiluju slatkastim notama cokolade ,secerne vate ,kokica karamele.
Prvi letnji favorit je :
Bonboni od Viktora & Rolfa  sa mirisom karamele i breskve na ciju vam pomisao ide voda na ust.Definitivno moj najvci favorit u poslednje vreme.Pakovanje je fenomemenalno .Tamno roze bocica u obliku masne ce privuci vasu paznju.



I drugi moj izbor za vas je ,,L vIE Est Belle ,, sa mirisom vanile i mafina..Njam ,njam..:) Poizvodi ga Lancome i cena mu je 10000 dinara u bocici od 50 ml..:)



3.Za ljubitelje cvetnih parfema  ovih godina kao i prethodnih osnova je ruza.
iskreno nisam ljubitelj ovih parfema i zaobilazim ih jer se odlucujem za druge miisne note.
Jedan parfem e ove szone izdvojio a to je ,,Cool Water,, novi parfem iz Sea Rose popularan trio ljibicice ,bozura i ruze. Ovaj parfem je od Davidolfa i cena mu je 4200 dinara.




Moja drugarica ga ima i odusevljena je njime jer nije klasicna aroma ruze vec ima i dodataka.



4 tip parfema su orjentalni mirisi zacina koji su u poslednje vreme dosta popularni.Ove sezone dominira ostri miris belog bibera.

Jedan od parfema koji je najprodavaniji ove sezone je Bulgari ,,OMnia India Garten,,,koji sadrzi miris mandarine i bibera i stvarno kada osetite parfem imate osecaj kao da ste u Aziji jer je pun zacina.




Ovo je neki moj izbor parfema za vas koji su aktuelni ovo leta i nadam se da ce te medju njima naci omiljenu mirusnu notu..:)



0 коментара: