Rimmel moisture renew..:)

среда, јун 11, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Cao drage moje.Danas cu vam pisati o novoj kolekciji Rimmel ruzeva za usne.
Nadam se da ce vam se svideti ovaj post i da ce te isprobati neki od ovih karmina.



Naime za ovo leto Rimmel je za sve nas spremio novu kolekciju savrseno pigmentovanih karmina,kremestih tekstura i raznih boja.Tu mozete naci razne nijanse pocevsi od najsvetlije Latino boje pa sve do najtamnije pod nazivom rose passion.
Na ovim slikama mozete videti moj izbor ovih karmina koi su me zaista odusevili pa sam sebi cak 5 kupila.


Ovako izgleda najsvetlija nijansa(latino) koja mi je najomiljenija od svih jer volim njud boje.Istovremeno svi ovi ruzevi su mat ,tako da ih mozete ositi preko dana..

Ovo je nijansa vintage pink,i vidite koliko je pigmentovana.Moram jos da kazem da su karmini zaista postojani tako da nemorate da strahujete o tome da ih treba stalno  popravljati.

Nijansa moca krem...)
rose pasion..:)


NAdam se da vam se svideo ovaj post i da ce te isprobati neku nijansu..:)

javite mi u komentarima koja je vasa omiljena..
xoxo..)

0 коментара: