Loreal Elsev ulje za kosu.:)

уторак, јун 10, 2014 prettyandstylish 0 Comments

Novo Lorealovo ulje koje se kod nas i za koje svi koji su ga isprobali imaju samo reci hvale.Proizvod u cijem se sastavu nalazi argaranovo ulje za koje svi znamo da je najbolje.Iskreno smatram ovo izuzetnim proizvodom jer kosu cini mekom i zdravom.


Na nasem trzistu ima dosta ulja za kosu , ali bar za mene samo se jedno da sada izdvajalo ,a to je Makadamija ulje iz Belea.Smatram da ovo ulje definitivno moze da parira sa mojim dosadasnjim favoritom.

Moja koza je izuzetno sklona pucanju ,iako retko kada koristim toplotne izvore ,poput prese i figara.Ovo ulje je stvarno za samo dva koriscenja uspelo da oporavi moje krajeve i da ih ucini zdravijim.


Veoma mi je drago sto sam podelila svoje misljenje sa vama o ovom proizvodu i nadam se da ce ta ga isrobati i javiti mi vase utiske..:)

0 коментара: