Garnier 5 sec Perfect Blur prajmer

среда, август 20, 2014 prettyandstylish 0 Comments

I evo danas drage moje recenzija ,nama svima poznatog Garnier 5 sekundi Perfekt Blur prajmera,koga je vecina vas sigurno  probala .Verovatno  su vec oni koji su ga isprobali,formirali svoje misljenje o njemu,ali evo i ja da kazem svoje misljenje.Da li mi se dopao,da li je ispunio moja ocekivanja ili me je pak razocarao saznajte u ostatku teksta.:)


slika preuzeta sa interneta

Proizvodjac kaze da ovaj proizvod za samo 5 sec.nakon nanosenja cini ten ujednacenijim,suzava pore,i koriguje nesavrsenosti na licu.Koza momentalno postaje glatka i izgleda mladje.Odgovara svim tipovima koze i dermatoloski je testiran..




Pakovanje u koje dolazi je slatko(sedefasto roze boje),i sadrzi 30 ml proizvoda.Proizvod mozete nabaviti  u svim drogerijama po ceni od 850 dinara ( mozda negde i manje).




slika sa interneta





Na lice ga nanosite posle svoje dnevne kreme.Koriscenje dnevne kreme pre prajmera je obavezno,jer prajmer nije zamena za kremu.Potrebna vam je veoma mala kolicina proizvoda,tako da ce vam pakovanje potrajati.Sto se tice toga kako drzi sminku u zimskim mesecima  ,mogu reci da sam prilicno zadovoljna,pogotovo u predelu T ~ zone.Sto se tice leta ,nisam nimalo zadovoljna.Kada bas moram da se nasminkam,obavezno stavim prajmer.Ovaj me je razocarao jer je drzao sminku mozda 2 sata i onda sve krene  da mi  se topi i razmazuje:(




Jos jednu  stvar koju bi zamerila ,iako nisam pristalica losih kritika jeste ta struktura ,koja je ocajna.Bez obzira koliko ga muckam ,kada pokusam da ga istisnem to izgleda kao da je tuba polu prazna ,skroz neujednaceno izlazi ,a da ne pominjem tecnost koja to prati.




Sto se tice stvaranja tog Blur efekta mogu reci da sam delimicno zadovoljna.Tacno je da koza trenutno postane glatka ,dosta ublazi crvenilo,kontrolise sjaj ,ali nazalost porama i finim linijama nista ne ucini.Tu su i dalje ,pa sto se toga tice ,malo sam razocarana ,jer sam ocekivala da radi ono sto mu je pripisano.Na kraju postoje i mnogo losiji prajmeri od njega .Za tu cenu i nije toliko los.Opet ponavljam ovo su moji utisci o njemu,tako da svi koji zele da probaju,a nisu ,neka urade to ,mozda njima ucini ono sto meni nije mogao.


Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Kakvi su vasi utisci o ovom prajmeru.?Da li ste ga koristili..?



                   DO SLEDECEG POSTA:)

               MiMi..:) :*












0 коментара: