MAYBELLINE COLOR TATOO SENKE

недеља, август 17, 2014 prettyandstylish 4 Comments

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            DANAS VAM DONOSIM UTISKE O MAYBELLINE COLOR TATOO SENKAMA,
                    ZA KOJE SAM UGLAVNO PROCITALA SAMO RECI HVALE I KOJE SU KOD
                   STRANIH BLOGERKI DOSTA HVALJENE. KAKVO JE MOJE MISLJENJE I DA LI STVARNO TRAJU 24 HR SAZNAJTE U NASTAVKU TEKSTA.:)

Senke dolaze u malom staklenom pakovanju ,sa zatvaracima razlicitih boja.







Prva senka koju sam kupila je u broju 65 PInk Gold.Ova nijansa je metalik roze boje , i nema simera u sebi.Privukla me je na prvi pogled ,i odmah sam je uzela .Kremasta je ,lako se nanosi ,i stvarno sam odusevljena njome.




Sledeca senka je u broju 40 pod nazivom PERMANENT TAUPE ,i rec je o nijansi sivkasto ~ braon boje.Svidja mi se sto je vrlo zahvalna za kreiranje kako jednostavnih tako i dramaticnijih izgleda.Dosta je kremasta i vrlo lako se nanosi.Potpuno je mat,nema ni mrvicu simera ili glitera.Sobzirom da volim ovakve boje ,ona se definitivno nasla u mojoj kolekciji.






METALLIC POMEGRANATE je sledeca boja koja koja me je odusevila ,jer sam dugo tragala za ovakvom nijansom.Takodje radi se o metalik nijansi  koja ima u sebi sitnih sljokica ,ali bez obzira na to na kapku ne izgleda napadno .Boja je veoma intezivna ,a sama struktura senke je malo tvrdja u odnosu na ostale.







ON AND ON BRONZE je poslednja u mojoj kolekciji ovih senki.Rec je bronzanoj metalik boji koja me je takodje odusevila.Nema sjaja niti sljokica u sebi pa je mozete koristiti i preko dana.Veoma je mekane strukture ,lako se nanosi i razmazuje.

  


IZGLED NIJANSI U HLADU I NA SVETLOSI..:)




Za kraj mogu reci da sam veoma zadovoljna ovim senkama.Osim sto sam se u njih zaljubila na prvi pogled ,takodje sam i kvalitetom jako zadovoljna.Opravdale su sva moja ocekivanja.

DA LI ZAISTA TRAJU  24hr?

Ja ih najcesce koristim kao bazu ,i preko njih retko kada dogradim jos neku senku ,jer su mi one same dovoljno efektne .Ja sam ih na kapcima nosila tokom celog dana (16 hr) i nisu se pomerile ,izdrzale su mi cak i visoke temperature ,a to mi je najbitnije kada leti moram da se nasminkam.Tako da bih za sam kraj teksta rekla jos jednom da sam prezadovoljna i da ih svima toplo preporucujem.

DA LI STE IH VI PROBALE I KAKVI SU VASI UTISCI.?
DO SLEDECEG POSTA.<3
MiMi..:) :D




                    

4 коментара:

  1. Ja imam lila nijansu i slabo je pigmentirana, što nikako ne odgovara mojim smeđim očima, pa je i ne nosim. Taupe bih voljela probati i to za obrve :)

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam cula dosta negativnih komentara za tu lila nijansu zato je nisam ni uzela.Probaj neces se pokajati..:)
    Hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične senke, zaljubljena sam u belu i bronze. Belu koristim redovno i kao bazu, fenomenalno mi se pokazala. Taj trik sam našla na netu, fenomenalno :)

    ОдговориИзбриши
  4. Drago mi je da se i tebi dopadaju..:)
    hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши