Avon Luxe~ Runway plum

понедељак, март 16, 2015 prettyandstylish 7 Comments

Cao drage moje..:)

Za danas sam vam spremila recenziju karmina iz  Avon Luxe kolekcije koji je  u nijansi Runway plum.Ukoliko vas zanimaju detalji o ovom karminu, kao i moji utisci o njemu, procitajte i ostatak teksta.:)





Avon Luxe kolekcija je jedna od najelegantnijih izdanja ove kozmetike, koju karakterisu prelepa zlatna pakovanja.Bilo da se odlucite za karmin, puder ili senke, uvek dobijate prelepu ambalazu, koja zaista deluju dosta skupo, a pritom joj  je i kvalitet na visokom nivou.Isti slucaj je bio i sa ovim karminom, cije me je pakovanje najvise odusevilo i privuklo.Posto se do tada nisam susrela sa proizvodima iz Luxe kolekcije, resila sam da za pocetak isprobam karmin, i izbor je pao na nijansu Runway plum. 




Tokom zime sam bila u potrazi za idealnom nijansom  tamnije boje sljive, i ova mi se u katalogu ucinila kao idealna.Medjutim u prirodi je dosta svetlija, i priznajem da me je to razocaralo.Ovu karmin bi opisala kao neku tamniju boju mesa.Nijansa je lepa, ali nije ono sto sam ja zelela.

Pozitivna stvar  kod ovog karmina je ta sto je izuzetno kremast, lako klizi po usnama i ne razmazuje se.Nece isusiti usne ili dodatno istaci suve delove.U sebi sadrzi sitne cestice glitera, koje se na usnama skoro i ne primecuju.Sobzirom da je dosta kremast, mislila sam da ce se razlivati po rubovima usana, ali me je prijatno iznenadilo sto se to ipak nije desilo.Miris je neutralan, i sam karmin ne ostavlja tezak trag na usnama.

Sto se tice negativnih stavki izdvojila bih par.Prva se ne tice samog karmina, a to je zamerka na prikaz nijansi u katalogu.Jasno mi je da u prirodi i na slici ne moze biti isto, ali bi mogli da se potrude da bar bude identicno.Ja sam licno bila zbunjena kada mi je karmin stigao, jer nisam mogla da verujem da se radi o istoj nijansi.


Druga stvar koja mi se ne dopada je pigmentacija, koja je izuzetno slaba, i potrebno vam je bar tri sloja da dobijete neku boju.Ne znam kakav je slucaj sa ostalim nijansama, ali sto se ove tice, nisam zadovoljna.
Dugotrajnost ovog karmina je jako slaba, gotovo da jedva izdrzi jedan sat, ali bih to prepisala tome sto je jako kremast.Sa olovkom ispod mozete mu produziti trajnost, ali najvise 2 do 3.
                           
                                                        ~ Izgled na usnama~




Na kraju bih volela da dodam da mi nije najjasnije zasto je ova kolekcija najskuplja od svih iz Avona.U redu, slozicete se sa mnom da je pakovanje zaista lepo i elegantno, ali verujem da je svima bitnije ono sto se unutar istog  nalazi.Inace, cena ovog proizvoda je 800 dinara, nekada manje, nekada vise, sve zavisi od kampanje.Moje iskreno misljenje je da ne vredi tih para, jer pored mnogo boljih Avon karmina iz ostalih kolekcija, mozete i u parfimerijama naci mnogo kvalitetnije, poput onih iz Rimmela, Aure i Meybellina.


                                             To bi bilo sve za danasnji post..:)

            Da li ste probale karmine iz Luxe kolekcije? Sta mislite o njima?

                           Do narednog druzenja..:)
                                MiMi..:*



7 коментара:

  1. Анониман16. март 2015. 15:41

    Slazem se sa tobom u svemu sto si napisala :) Probala sam puno testera ruzeva iz Luxe linije i svi su poput ovog iz posta - vrlo kremasti, sa sitnim glitterom, slabije pigmentacije (jedino je Pink Ruffles jako pigmentovan i mat). Ni meni nije jasno zasto je ovo najskuplja linija kad Avon ima daleko bolje ruzeve O.o. I Runway Plum me zanimao ali vidim da cu preskociti, mada ti lepo stoji na usnama :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo ista misljenja..:) Vecina ruzeva iz Avona, koje sam bar ja isprobala su bolji od ovog..Bolje ga preskoci, ustedeces novac za neki bolji karmin..:) Hvala ti puno na lepim recima, i na komentaru..:)))❤

      Избриши
  2. Svidja mi se post, pogotovo dio da ne vrijediti za te pare! :D :))))))

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam jednu nijansu i nije mi se dopala, vise volim mat karmine. Slazem se oko svega sto si napisala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam vise ljubitelj mat karmina..:) Drago mi je zbog toga..:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши