Lilly and Spice~ Vanilla Macaroon and Tangerine Souffle

петак, март 20, 2015 prettyandstylish 6 Comments

Cao drage moje..:)

Kada su se pojavili ovi proizvodi, malo je reci da se cela blogosvera usijala.Svuda su pocele da se pojavljuju njihove fotografije, svi su pricali da je miris fenomenalan i zaista su potpuno bili u pravu.Na pocetku sam mislila da su  to kao i svi drugi losioni za telo, i iskreno nisam zelela da ih gomilam, jer ih imam poprilicno.Ali vanila, koja se inace nalazi u oba ova losiona, i koja je moj omiljeni miris, je definitivno bila glavni razlog da ih kupim.Sve sto u sebi sadrzi vanilu, ja kupujem, iako znam da mi nije neophodno.No, ipak to sam ja.

Da ne bih duzila, danas vam pisem o Lilly and spice losionima za telo..:) Ukoliko vas zanima nesto vise o njima, nastavite da citate.:)



Dve mirisne note koje se mogu naci su   Vanilla Macaroon i Tangerine Souffle.

Oba losiona dolaze u pakovanju sa pumpicom, unutar koga se nalazi 200 ml proizvoda.


Cena jednog je 490 dinara, i ukoliko se odlucite da ih kupite u setu cena ce biti ista.Namenjeni su svim tipovima koze, i dermatoloski su testirani.




Na prvi pogled zaljubila sam se u njihovo pakovanje.Belo, sa prelepim nalepnicama, pa na sve to i pumpica, je nesto cemu bih tesko odolela.Ali ono sto ih izdvaja pored prelepog pakovanja, je i miris.Sto se tice Vanilla Macaroon losiona, mirisna nota koja je dominantnija je vanila, dok makarunse osecate u tragovima.Aroma vanile u kozmetickim preparatima, cesto zna da bude dosta teska, vestacka, pa cak i nas ljubitelje ovog mirisa moze da odbije.Sa ovim proizvodom nije tako, sto me je jako obradovalo.Miris je veoma prirodan, topao, sladak, i dovoljno jak da vas ne bi gusioDefinitivno, jedan od najboljih losiona sa aromom vanile koji sam uspela da probam do sada.



Sa druge strane je Tangerine Souffle, koji u sebi sadrzi mirisne note mandarine i vanilinog secera.Iako bi svako pomislio da je ovaj miris potpuno citrusan, zapravo uopste nije tako.Za razliku od prvog losiona, gde je miris vanile izrazeniji, u ovome su arome mandarine i vanilinog secera potpuno izbalansirane.Slatkasto kiselkasti miris, koji je jako prijatan na kozi, i mislim da ce biti idealan i za letnje dane, kada ne zelite neke teske arome losiona za telo.


Tekstura oba losiona je jako gusta, teze se razmazuje, i zato vam je potrebno malo vise proizvoda, nego inace.Ali bez obzira na to, koza ga neverovatno brzo upija.Hidratacija im je zaista na visokom nivou.I posle deset sati, mocicete da osetite da vam je koza nezna.Meni je to jako vazno, obzirom da mi je koza na pojedinim delovima tela dosta suva, i bila sam odusevljena kada sam videla rezultate.Miris se takodje dosta zadrzava na kozi, ali posto nije prejak, verujem da nikome nece smetati.

                                                            ~ Sastav i izgled~

                                              





Ovo su dva zaista izvandredna losiona, pocevsi od pakovanja, do mirisa, koji vas bukvalno mami da probate ove proizvode, pa sve do hidratacije, koja je od velikog znacaja za jedan ovakav proizvod.Ukoliko ste ljubitelj, slatkih i toplih aroma, preporucujem vam da probate ove slatkise, jer zaista to i jesu za vasu kozu.



Ja sam ih nasla na Alchemy sajtu,  koliko sam cula ima ih i u TC Stadion, ali proverite.:)

To bi bilo sve za ovaj post..:) Nadam se da vam se dopao..:)


            Da li ste probale ove losione? Kakav su utisak na vas ostavili?
                                           Do narednog posta..:)

                                                Mimi..:) :*




6 коментара:

  1. Jako lepa recenzija i fotke. :) U Beogradu se mogu naci u Stadionu na drugom spratu i u YU biznis centru. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim recima, i korisnoj informaciji..❤
      I naravno na komentaru..☺

      Избриши
  2. Pakovanja su preslatka. Obozavam ovako vesele ambalaze. Losion sa mirisom mandarine i vanile mi deluje primamljivije, bas zbog mirisa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja, tesko mogu da odolim lepoj ambalazi..☺Odlican je, ukoliko budes u prilici, obavezno ga pomirisi, svidece ti se sigurno..☺
      Hvala na komentaru..❤

      Избриши