Golden Rose lipsticks

субота, јул 26, 2014 prettyandstylish 3 Comments



                           Cao svima..
I evo danas zelim da sa vama podelim svoje utiske o Golden Rose karminima ,koji su me ,iako se nisam nadala odusevili.Nadam se da ce vam ovaj post biti zanimlljiv da ga procitate do kraja..:)



                                  PAKOVANJE

Apsolutno je prelepo,i elegantno izradjeno.Svidja mi se sto je mat crno ,sa zlatnim detaljima ,jer me podseca na pakovanja  karmina koji su se davno koristili.Kutica u kojoj dolaze ,je zlatne boje ,na kojoj su ispisani sastav ,broj nijanse ,gramaza ,i jos neke sitnice.






                                      NIJANSE I NJIHOV IZGLED:)
 

Krenucu od nijanse 94 koja mi je i najomiljenija od svih.Rec je o hot pink nijansi ,koju sam morala odmah da kupim jer je obozavam.Karmin je potpuno mat ,kremast ,lako se nanosi i dosta je postojan na usnama.Dosta topla nijansa,i na usnama je isti kao i u tubi.





Sledeca nijansa 108.

Rec je o prljavo roze boji.Karmin je mat ,sa malom dozom sedefa u sebi.Nisam bas najsrecnija ovim izborom ,jer iako na ruci izgleda dosta lepo ,na usne ga je nemoguce staviti.Kremast je ,ali na usnama uopste ne stoji.Usne ga ne upijaju i tako da vam ostaje samo beli trag.Boja jeste predivna ,ali sto se tice samog karmina meni je los.
















I poslednja nijansa je 128.
Prelepa koralno naranzasta boja ,idealna za leto.Veoma pigmentovan mat karmin .Boja je dosta topla ,na usnama je ista kao i u pakovanju ,i dosta je postojana.


                             SWATCHEVI :


sva tri zajedno  
                   


                     
108

94

128




                  IZGLED NA USNAMA:






Ovaj poslednji je bilo zaista tesko uslikati ,ali na ruci mozete videti kako izgleda.


                MOJI UTISCI..;)
  
Ja sam zaista bila jedna od osoba koja nije obracala paznju na Golden Rose standove ,ni sama ne znam iz kojih razloga ,jer sa njihovim proizvodima nisam imala ni losih, ni dobrih iskustava.Citajuci vase utiske o ovim karminima resila sam da probam ,kupivsi jedan ,a zatim i ostala dva jer sam bila odusevljena kvalitetom ovih proizvoda.Sigurno cu nabaviti jos neki.
Dopada mi se to sto je lagan za nanosenje .Na usnama se ne uvlaci u fine linije sto je jos jedan plus.Boja zaista veoma dugo traje,cak i kada se vecina skine ,jos uvek ostaje ravnomerni trag boje.


Zaista kvalitetan karmin koji bih  preporucila svima da probaju ,jer  necete zazaliti.Mislim da nekada uludo dajemo neke vece sume novca za karmine ,koji su istog kvaliteta kao i ovi jeftiniji.Ja u to nisam verovala ,ali sam samu sebe razuverila, i mislim da cu sada dva puta razmisliti kada preskocim stand sa njihovim proizvodima.

Cena karmina je oko 250 dinara,nekada mozete naci i jeftinije ,tako da svakako probajte..:)

Da li je neka od vas koristila ove karmine ,i kakvi su vasi utisci..?
Do sledeceg posta..:)
Mimi..:)



3 коментара:

  1. ja kupim u Bosni jer mi je to blizu i jako su me obradovali svojom kvalitetom,,platim ih 3 km ili 12 kuna..jer ne znam dali ih ima kod nas u hrvatskoj tj.u Sl.Brodu

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da su se i tebi dopali.Cene su im smesne ,ali kvalitet je stvarno odlican..:)
    Hvala na komentaru..:)

    ОдговориИзбриши
  3. Uh, ti ih bas dosta imas, ali potpuno te razumem , i ja ih sakupljam isto.
    Ali slazem se da su odlicni, i jako pristupacni,,:)
    Hvala ti na komentaru..;)

    ОдговориИзбриши