Top 10 dekorativnih proizvoda ispod 1000 dinara

среда, април 15, 2015 prettyandstylish 14 Comments

Cao drage moje..:)

Iako 1000 dinara nije neka velika suma novca, za tu cifru mozete naci itekako dobre dekorativne proizvode.I ne samo dekorativne, vec i preparativne, ali o njima u nekom narednom postu.Bez obzira da li vam je budzet za kupovinu sminke ogranicen ili ne u ovom cenovnom rangu mozete naci proizvode, cija bi vrednost trebala biti i veca, obzirom da im je kvalitet bolji od mnogih proizvoda skupljih brendova.Za ovaj post, sam izdvojila deset takvih proizvoda, a o vecini njih ste mogli vec i da citate na mom blogu.Pa hajde da krenemo.



~ 1~ Aura Prime Me ( cena oko 550 dinara)

Najbolji prajmer  koju sam ikada probala.Na vodenoj je bazi, izgleda kao krema, koza je brzo upija i zaista vam je toplo preporucujem.Vise informacija o njoj ovde.

~2~ Bioten CC krema ( 400 dinara)

Ja sam pristalica BB i CC krema, ali ne znam kako sam tek skoro otkrila ovu.Ima blagu prekrivnu moc i odlicno bi odgovarala  devojkama sa suvom kozom, obzirom da ima malo masniju strukturu.Jedina zamerka je izbor nijansi, tacnije postoje samo dve, tako da i ova svetlija verzija ne bi odgovarala devojkama koje imaju potpuno bled ten. Ukoliko zelite da saznate nesto vise o njoj, klik na link.


~ 3~ Aura Correct Me ( 440 dinara)

Iako mu je cena ovako mala, ovo cudo vredi najmanje 1500 dinara.Bar ja tako mislim.Dolazi u 6 nijansi, i prve tri su namenjene devojkama sa zuckastim podtonom, a druge tri onima sa rozikastim.Prekriva nesavrsenosti, podocnjake, tamne krugove, i odlican je kao hajlajter. O njemu sam takodje pisala, pa mozete da pogledate detaljniju recenziju.


~ 4~ Max Factor Pan Stik ( 800 dinara)

Iako bi ovo po nekom pravilu trebao da bude puder, nemoguce ga je tako koristiti jer je previse gust.Ali, kao korektor za prekrivanje nesavrsenosti i konturisanje je odlican. O njemu vise ovde.

               

~ 5~ Nyx Taupe rumenilo ( 650 dinara)

Ovo cudo sam pominjala milion puta, ali prezivecete jos jednom..:) Zaista ne mogu dovoljno da ga nahvalim.Super je za konturisanje, posebno za sve nas sa svetlijim tenom.Ja ga koristim i kao senku za naglasavanje pregiba, i zaista me nije izneverio.Verujem da svako od vas zna sve o ovom proizvodu, ali ukoliko neko jos uvek nije upoznat sa njim, moze to uraditi ovde.



~ 6~ Aura Golden Spice Highlighter ( 480 dinara)

Jos jedan Aurin proizvod koji obozavam.Generalno, ukoliko imate ogranicen budzet, najbolje je da obratite paznju na proizvode ovog brenda, jer im je kvalitet odlican, a cene smesne. O ovom hajlajteru sam takodje pisala, pa ukoliko vas zanimaju detaljniji utisci, mozete ih procitati  ovde.



~7~ L^oreal Gel Intenza Eyeliner ( 980 dinara)

Ovo je najbolji ajlajner koji sam koristila.Intenzivno je crn, kremast, lako se nanosi i postojan je celi dan.Ukoliko trazite dobar gel ajlajner, moja preporuka vam je da probate ovaj.



~ 8~ Essence Lash Princess maskara ( 450 dinara)

Prijatno sam bila iznenadjena kvalitetom maskare, obzirom da je veoma povoljna. Ukoliko trazite maskaru koja ce vam lepo izvuci trepavice, a da je pritom intenzivno crna, mislim da trebate da probate ovu.O njoj vise ovde.
                                   
~ 9~ Golden Rose Top Coat ( 168 dinara)

Skoro sam ga otkrila, i slobodno mogu reci da je ovo jeftinaja verzija Seche Vite. Ucini da nokti izgledaju kao da imate gel, osusi lak za nekoliko sekundi i dosta mu produzi trajnost.Pritom ima ovu prelepu siroku cetkicu, kojom i jednom pokretu mozete namazati ceo nokat.


~10~ Aura Matte Lipstick ( 550 dinara)

Mislim da je ovom proizvodu suvisno bilo sta reci.Pigmentacija i  postojanost su neverovatni.Iako se radi o mat karminu, bar meni nije isusio usne, i zaista planiram da nabavim jos koju nijansu.



I to bilo sve za ovaj post.:)

                      Da li se medju mojim proizvodima, nasao neki koji vi volite i koristite?
                                             Do sledeceg posta..:)
                                               Mimi..:*





14 коментара:

  1. Aura je vrhunska. Imasm te mat ruzeve i obozavam ih. Neces se pokajati koju god nijansu da dokupis. Prajmer nisam probala ali sad nakon ovog sto si napisala prosto moram! Njihov korektor isto imam i jako je dobar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se..Prajmerje odlicani sigurno ce ti odgovarati..Drago mi je da se i tebi dopada korektor..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  2. Slažem se za većinu proizvoda, naravno onih koje sam probala. Aurin korektor i prajmer i Essence maskaru već dugo planiram da kupim, ali uvek zaboravim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da delimo isto misljenje za korektor i prajmer..:)Nadam se da ce ti se i maskara dopasti kada je kupis..:)
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  3. Corect Me korektor je vauu, obozavam Aura proizvode. Nisam probala Matte Lipstick, ali definitivno hocu posto su sve devojke prezadovoljne. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aura je izgleda za sve nas pravo pozitivno iznenadjenje..Obavezno ih isprobaj, jer bar ja nisam procitala losu recenziju za njih..I kada sam isprobala ovo cudo, jasno mi je zasto ga devojke toliko vole..:))
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши
  4. Slažem se za Lash Princess i za Bioten CC, ostalo nisam probala. Kupila sam nedavno Aura korektor i nisam još uvek isprobala. A što se tiče GR gel look-a, baš me je razočarao. Deluje ok kada se namaže, ali već posle dan, dva počne da puca...ne znam da li si imala i ti takva iskustva?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ce ti odgovarati i korektor..:) Bas mi je zao zbog toga, mada ti potpuno verujem jer si strucnjak za sve te stvarcice u vezi noktica..Za sada to nisam primetila da se desava na mojim noktima, nadam se i da nece..
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  5. Ovo rumenilo/bronzer mi super izgleda. Cula sam da ga mnogo ljudi hvali ali uvek kad sam u Aleksandru zalepim se za njihove ruzeve i sjajeve pa totalno zaboravim na ovo ali mislim da cu ga pokupiti sledeci put kad budem isla. I primetila sam da mnogo blogerki hvale ove nove Aura proizvode a ja nisam probala nista moracu hitno u soping :)

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I jeste odlicno, verujem da ce se i tebi dopasti..Cula sam da ga povlace iz prodaje, tako da pozuri da nabavis svoj primerak..Aurini proizvodi su super, tako da za koji god da se odlucis dopasce ti se..:))
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  6. Divan post :) ! Od navedenih stvarcica imam i volim Aurin korektor i ovaj hajlajter, mada mi se Aurini proizvodi uvek dopadaju (ne samo zbog lokal-patriotizma:)). Moram ovu maskaru da kupim kad-tad, toliko lepih recenzija citam o njoj. Inace, meni je konkretno 1000 din mala suma, ali moj otac ne voli kada za nesto kazem Platila sam 1000, jeftino je, pa me opominje da ne govorim tako kad sam u nekom drustvu (verovatno da se ne bih zamerila nekom ? Sta znam :)) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga Kristina..:))Maskarica je super, i verujem da ce se i tebi dopasti..:) I meni se to cesto desava, i tata me kao tebe non stop opominje..Verovatno je zbog toga sto ce te ljudi shvatiti kao nekog ko ne ceni pare, pa mu je hiljadu dinara malo..Ali opet, tvoje misljenje ne moze niko da ti ospori, jer realno za tu svotu novca ne mozes mnogo toga da kupis..:)
      Hvala ti na komentaru..:)

      Избриши
  7. Bioten CC ništa meni i nigde bez nje :) Probala sam i ovaj Aura tečni korektor nije se loše pokazao, dok mi GR top coat uopšte ne odgovara, ostalo nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nezamenljiva je..:) Meni je ovaj top coat bio odlican prvih par koriscenja zato sam ga i spomenula u ovom postu..Ali tek sad, nakon duzeg koriscenja sam shvatila da je cist promasaj..:((
      Hvala ti na komentaru..:))

      Избриши